Shop Mobile More Submit  Join Login
Zero Zephyr by bdk14 Zero Zephyr by bdk14
F U L L V I E W

Zero Zephyr
c4d madnezz '

texturing was a pain in the ass

hope you like


;)
Add a Comment:
 
:iconantichrist01:
antichrist01 Featured By Owner Nov 7, 2006
very good :clap::clap:
Reply
:icontlbklaus:
TLBKlaus Featured By Owner Nov 6, 2006  Hobbyist Digital Artist
:w00t:
Reply
:iconchromosphere:
chromosphere Featured By Owner Oct 28, 2006  Professional Digital Artist
pretty wild piece, i love the distortion effect.
Reply
:iconbdk14:
bdk14 Featured By Owner Oct 29, 2006
yeha me too :D
Reply
:iconex-plode:
Ex-plode Featured By Owner Oct 28, 2006   Interface Designer
fun
Reply
:iconbdk14:
bdk14 Featured By Owner Oct 29, 2006
ya
Reply
:iconxln:
xLN Featured By Owner Oct 28, 2006
cool men !
you get day by day better i feel you !
i hope you can do soon better postworking your works :P
you must also learn ps brother !
cause i love you collab "KOSHEE" with videa
!!!!
keep it up
Reply
:iconbdk14:
bdk14 Featured By Owner Oct 29, 2006
haha yea i have to learn that :D
Reply
:iconwujczas:
Wujczas Featured By Owner Oct 26, 2006
Jo bro your modeling is stil beter and beter, keep it up.
Reply
:iconbdk14:
bdk14 Featured By Owner Oct 27, 2006
thanx man :lol:
Reply
:iconwujczas:
Wujczas Featured By Owner Oct 27, 2006
no problem. just keep it up ;)
Reply
:iconnatushi12:
Natushi12 Featured By Owner Oct 26, 2006  Hobbyist Digital Artist
Nice detail :D cool colours too
Reply
:iconbdk14:
bdk14 Featured By Owner Oct 27, 2006
ty
Reply
:iconmrfaemir:
mrfaemir Featured By Owner Oct 26, 2006  Hobbyist Digital Artist
awesome, the metal tubing with green wrapped around is the best :)
Reply
:iconbdk14:
bdk14 Featured By Owner Oct 27, 2006
haha thanx :D
Reply
:iconnaevorc:
naevorc Featured By Owner Oct 25, 2006
lol man,my only reaction when i saw it was, "holy shit!"
Reply
:iconbdk14:
bdk14 Featured By Owner Oct 27, 2006
haha good :D
Reply
:iconstipend:
stipend Featured By Owner Oct 25, 2006   General Artist
bloody brill :worship:
Reply
:iconbdk14:
bdk14 Featured By Owner Oct 27, 2006
brill?
Reply
:iconstipend:
stipend Featured By Owner Oct 27, 2006   General Artist
(brilliant) :horns:
Reply
:iconparalel:
paralel Featured By Owner Oct 27, 2006
brilliant :rofl:
Reply
:iconmath-san:
math-san Featured By Owner Oct 25, 2006   Writer
Nice, man!!
Reply
:iconbdk14:
bdk14 Featured By Owner Oct 27, 2006
thanx
Reply
:iconboss019:
boss019 Featured By Owner Oct 25, 2006
Very cool! :)
Reply
:iconbdk14:
bdk14 Featured By Owner Oct 27, 2006
thanx rick :D
Reply
:iconthirdvector:
thirdvector Featured By Owner Oct 25, 2006   Digital Artist
awesome work bro.. i love this textures
Reply
:iconbdk14:
bdk14 Featured By Owner Oct 27, 2006
ty man, it was a pain to texture
Reply
:iconparalel:
paralel Featured By Owner Oct 25, 2006
:rofl: Your weed machine
Reply
:iconbdk14:
bdk14 Featured By Owner Oct 27, 2006
:lol:
Reply
:iconal3xander:
al3xander Featured By Owner Oct 25, 2006
nice one bro, keep it up.
Reply
:iconbdk14:
bdk14 Featured By Owner Oct 27, 2006
ty man;)
Reply
:icon1alpha1:
1ALPHA1 Featured By Owner Oct 25, 2006  Hobbyist Digital Artist
crash and burn, that stalelite seen its last day:)..
cool job.
Reply
:iconbdk14:
bdk14 Featured By Owner Oct 27, 2006
lol ;)
Reply
:iconsergo321:
sergo321 Featured By Owner Oct 25, 2006   Digital Artist
the render looks sweet but the light yellow bg.. i dont know i dont feel it
Reply
:iconbdk14:
bdk14 Featured By Owner Oct 27, 2006
thanx bro, yeah i know, but wanted to try something different u know
Reply
:icondayanmnt:
dayanmnt Featured By Owner Oct 25, 2006
wow! thats render is amazing brow
Reply
:iconbdk14:
bdk14 Featured By Owner Oct 25, 2006
thanx:)
Reply
:icondremddl:
dremDDl Featured By Owner Oct 25, 2006
I like it :)
u know there're some things u can touch up a bit more.
For example the green rings around the tubes..
and some of the parts looks a bit streched.
Reply
:iconbdk14:
bdk14 Featured By Owner Oct 25, 2006
yeah but it was 2 am at night,, i got tired of it:P
Reply
:iconbullet-in-the-head:
Bullet-In-The-Head Featured By Owner Oct 25, 2006
1st comment! You know what I think. Crazyness!
Reply
:iconbdk14:
bdk14 Featured By Owner Oct 25, 2006
haha thnx jake;)
Reply
:iconbullet-in-the-head:
Bullet-In-The-Head Featured By Owner Oct 25, 2006
No problem, Bo.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 25, 2006
Image Size
927 KB
Resolution
1280×900
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,863
Favourites
30 (who?)
Comments
42
Downloads
31
×